SAP CRM

SAP CRM'in Enerji Üretim ve Dağıtım Endüstrisi (Utilities) çözümüyle doğalgaz, elektrik, sui atık ve geri dönüşüm sektörlerindeki iş süreçlerine özel çözümler sunuyoruz.


CRM, kurum, işletme ve kuruluşların müşteriyle olan tüm etkileşimlerini koordine etmesini sağlayan uygulamalar bütünüdür.

Müşteriyle kurulan bu etkileşimler telefon, e-posta sms ve/veya müşterilerle yürütülecek tüm teklif, satış ve faturalandırma öncesi süreçlerini içermektedir.


Müşteri ilişkileri yönetimi ,satış ve pazarlama verimliliğini arttıracak bir hibrid ticari çözümdür. Bunu, iş zekası, sosyal bilgiler, kampanya yönetimi ve diğer pek çok önemli müşteri ilişkileri konularının optimizasyonunu birlikte kullanan güçlü araçlar, uygulamalar ve platformlar grubu olarak düşünün.SAP Müşteri İlişkileri Yönetimi (SAP CRM) uygulaması size, birçok müşteri temas noktası sayesinde, tüm pazarlama faaliyetlerini planlamak, yönetmek ve yürütmek için kapsamlı bir pazarlama çözümü sunar. CRM sistemi çözümleri, bir şirketin müşterilerini daha iyi tanımak ve karşılıklı yararlı uzun vadeli ilişkiler kurmak için ihtiyaçları ve beklentileri hakkında daha fazla bilgi sahibi olmalarını sağlamak için mükemmel bir fırsat sunmaktadır.. SAP CRM; müşteri bilgilerinin yönetimi, iletişim bilgilerinin güncellenmesi ve organize edilmesi, önemli toplantıların ayarlanması, olası satışların ve müşterilerin izlenmesi gibi birçok süreci ofis dışına taşıyarak ekibinizin zamanı çok daha iyi değerlendirmesini sağlıyor.SAP CRM, bulut tabanlı yapısında alışılmış SAP ekranlarını sunması ve Microsoft Office arayüzleri ile entegre çalışabilmesi sayesinde kullanıcıların adaptasyon sürecini kısaltıyor.Sonuç olarak müşteri bilgilerine doğru ve zamanında erişim, müşterinin şirketinizle olan tüm ilişkisi boyunca her bağlantıdan en iyi şekilde yararlanmanıza olanak veriyor.

SAP CRM Satış
Müşteri ve İlgili Kişi Yönetimi
Satış Tahmini ve Planlaması
Aktivite ve Fırsat Yönetimi
Görev Yönetimi
Sipariş ve Teklif Talebi
Ürün Konfigürasyonu, Fiyatlandırması ve Faturalandırma
Sözleşmelerin İşlenmesi
SAP CRM Servis
Sipariş Yönetimi
Sözleşme Yönetimi
Şikayet Yönetimi ve İadeler
Garanti Takibi
Kaynak Planlama
SAP CRM Pazarlama
Segmentasyon
Toplu E-Posta, SMS
Kampanya Yönetimi
Aday Müşteri Yönetimi
İletişim kanalları (E-Posta, SMS, Telefon, Posta Etiketleri)
Raporlarma