SAP CRM

Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) nedir?

Müşteri ilişkileri yönetimi ,satış ve pazarlama verimliliğini arttıracak bir hibrid ticari çözümdür. Bunu, iş zekası, sosyal bilgiler, kampanya yönetimi ve diğer pek çok önemli müşteri ilişkileri konularının optimizasyonunu birlikte kullanan güçlü araçlar, uygulamalar ve platformlar grubu olarak düşünün.SAP Müşteri İlişkileri Yönetimi (SAP CRM) uygulaması size, birçok müşteri temas noktası sayesinde, tüm pazarlama faaliyetlerini planlamak, yönetmek ve yürütmek için kapsamlı bir pazarlama çözümü sunar. CRM sistemi çözümleri, bir şirketin müşterilerini daha iyi tanımak ve karşılıklı yararlı uzun vadeli ilişkiler kurmak için ihtiyaçları ve beklentileri hakkında daha fazla bilgi sahibi olmalarını sağlamak için mükemmel bir fırsat sunmaktadır.. SAP CRM; müşteri bilgilerinin yönetimi, iletişim bilgilerinin güncellenmesi ve organize edilmesi, önemli toplantıların ayarlanması, olası satışların ve müşterilerin izlenmesi gibi birçok süreci ofis dışına taşıyarak ekibinizin zamanı çok daha iyi değerlendirmesini sağlıyor.SAP CRM, bulut tabanlı yapısında alışılmış SAP ekranlarını sunması ve Microsoft Office arayüzleri ile entegre çalışabilmesi sayesinde kullanıcıların adaptasyon sürecini kısaltıyor.Sonuç olarak müşteri bilgilerine doğru ve zamanında erişim, müşterinin şirketinizle olan tüm ilişkisi boyunca her bağlantıdan en iyi şekilde yararlanmanıza olanak veriyor.

1ed4ca_25cb789f1e3e4d84bda16b549a50d5f7-mv2
  • SAP CRM Pazarlama çözümü pazarlama kampanyaları ve aktiviteleri için objektif olarak doğrulanabilir ve ölçülebilir sonuçlar sunmaktadır.
  • Segmentasyon
  • Toplu E-Posta, SMS
  • Kampanya Yönetimi
  • Aday Müşteri Yönetimi
  • İletişim kanalları (E-Posta, SMS, Telefon, Posta Etiketleri)
  • Raporlama
  • SAP CRM ile her an ve her yerde müşteri teması gerçekleştirebilirsiniz. Satış ekibinizin verimliliğini en üst düzeye çıkarmak için ihtiyaç duydukları özellikleri vererek satış döngülerini kısaltabilir, kısa sürede gelirlerinizi artırır abilirsiniz.
  • Müşteri ve İlgili Kişi Yönetimi
  • Satış Tahmini ve Planlaması
  • Aktivite ve Fırsat Yönetimi
  • Görev Yönetimi
  • Sipariş ve Teklif Talebi
  • Ürün Konfigürasyonu, Fiyatlandırması ve Faturalandırma
  • Sözleşmelerin İşlenmesi
  • Satış sonrası servis süreçlerinin izlenebilirliği ve ölçülebilirliğini sağlayarak servis maliyetlerini azaltabilir, ürün gelişimine katkıda bulunarak müşteri memnuniyeti en yüksek seviyeye çıkarabilirsiniz.
  • Sipariş Yönetimi
  • Sözleşme Yönetimi
  • Şikayet Yönetimi ve İadeler
  • Garanti Takibi
  • Kaynak Planlama
  • Servis Analitikleri