SAP Hybris C4C

SAP Cloud for Customer (Hybris C4C) Nedir?

SAP Cloud for Customer (Hybris C4C) çözümü; pazarlama aktivitelerinden sosyal medya verilerinin analizlerine, satış öncesi aktivitelerinden satış sonrası hizmetlere kadar tüm CRM süreçlerini bulut teknolojisinden yararlanarak yönetilmesini sağlayan, günümüzde ve gelecekte kullanılabilecek SAP’nin yeni tam donanımlı ve bulut tabanlı CRM çözümüdür.

11
22
33

SAP Hybris C4C Hangi Süreçleri Kapsamaktadır?

SAP Cloud for Social Media

4

Sosyal medya verilerini analiz edemeyen şirketler, müşteri ile etkileşimde bir adım geride sayılabilir. Müşteri ile etkileşimi optimum seviyeye çıkaracak SAP Cloud for Social Media çözümü ile işletmeler sosyal medya kanallarından kendileri için veya  sattıkları  ürünler için yapılmış tüm yorumlara ulaşabilir, sorun veya şikayet bildirimlerine facebook, twitter, e-mail kanallarıyla kişiye özel yanıtlar dönerek müşteri bağlılığını artırabilirler.

Ek olarak güçlü ve esnek raporlama ekranları sayesinde kullanıcılar kendileri ve ürünleri hakkında yapılmış olumlu ya da olumsuz eleştirilerin dağılımlarını farklı grafik formatları halinde görebilir ve şikayetlerin veya beğenilerin hangi pazarlama niteliklerine sahip kişiler tarafından yapıldığı bilgisine ulaşabileceklerdir.

SAP Cloud for Sales&Marketing

6

SAP Cloud for Sales&Marketing çözümü kullanan işletmeler, tüm iş partnerlerini kategorize edebilecekleri gibi bir ürüne ya da hedef gruba kampanya oluşturabilirler. E-mail marketing özelliği sayesinde hedef gruplara e-posta gönderebilir ve hedef grupta bulunan kişilerin hangilerinin e-postayı okuduğunu ya da e-posta içindeki linke tıkladığını anlık olarak raporlayabilirler.

SAP Cloud for Sales çözümü ile satış sorumluları satış süreçlerini daha hızlı bir şekilde yönetebilir. Müşteri bilgilerine her an her yerde ulaşarak hızlı bir şekilde güncelleyebilir ve fırsat, teklif veya sipariş oluşturabilirler. Ekibinin ve kendinin satış performanslarını dinamik periyotlar halinde görüntüleyebilirler.

SAP Cloud for Sales –Mobil Uygulamalar

7
  • Müşteri ilişkilerini iPhone, BlackBerry, Android ve iPad üzerinden her an ve her yerde yönetin.
  • Gerçek zamanlı iş bilgilerinize erişerek verimliliği arttırın.
  • Önemli konular üzerinde satış ekibiniz ile ortaklaşa çalışın.
  • Gerçek zamanlı çözümlemeler ve raporlar ile iş performaslarını takip edin.
  • Üyelik dahilinde gelen ve hiçbir ek ücret gerektirmeyen mobil uygulamalarla özgürce harekete geçin.

SAP Cloud for Service

8

SAP Cloud for Service çözümü ile işletmeler müşterilerine vermiş oldukları hizmet veya kendilerinden satın alınmış olan ürünlerden maksimum yarar sağlaması için müşterilere sosyal medya, e-posta gibi farklı iletişim kanalları aracılığı ile destek sağlayabilir.

Müşterilerden gelen şikayet, öneri ve arıza bildirimi gibi talepleri ise sisteme işleme, sorun giderme, gelen sorulara yanıt verme, kapanış süreçleri gibi adımları takip ederek yönetebilirler. SAP CRM ve diğer etkileşim merkezi çözümleri ile entegrasyon yapılabilen SAP Cloud for Service ile sistemde kayıtlı bulunan servis belgeleri takip edilebilir.