S/4HANA for Customer Management
Müşteri yönetimine yönelik SAP S/4HANA, bir SAP S/4HANA eklentisidir. Bu eklenti, müşteri ilişkilerinizi yönetmenize yardımcı olur ve hizmet sözleşmesi işleme, hizmet siparişi işleme ve müşteri etkileşimi gibi farklı alanlara yönelik işlevleri ve süreçleri planlayıp çalıştırmanıza olanak tanır.
Müşteri yönetimi için SAP S/4HANA, SAP S/4HANA standart işlevselliğinin seçilen bölümlerini kullanır. Müşteri yönetimi çözümünün sağladığı imkanlar, SAP S/4HANA işlev portföyünde yapılan iyileştirmeleri temsil eder ve mevcut SAP S/4HANA işlevleriyle sıkı bir şekilde entegre edilmiştir.
Müşteri yönetimi çözümünüm veri modelleri, SAP HANA veritabanından en iyi şekilde yararlanacak şekilde tasarlanmıştır.
Presales
Satış öncesi süreç, bir randevudan müşteri adaylarının oluşturulmasına ve ardından fırsatlara kadar tüm satış öncesi yaşam döngüsünü destekler.
Service
Hizmet portföyü, hizmetle alakalı sözleşmeleri oluşturmaktan sipariş tekliflerini, siparişleri ve onayları işlemeye kadar hizmet yaşam döngünüzü yönetmenize olanak tanır.
Interaction Center
Etkileşim merkezi (EM), müşteri sorunları gibi gelen irtibatların yanı sıra giden irtibatları yönetmek için temsilcilerinin çeşitli iletişim kanallarını kullandığı bir şirket içi müşteri hizmetleri departmanıdır.
Subscription Order Management
Abonelik Siparişi Yönetimi, müşterilerin iş çözümlerini ürün ve hizmetlerin bir kombinasyonu olarak sunmalarına olanak tanır.
Temel İşlevler
Müşteri etkileşimi de dahil olmak üzere müşteri hizmetleri işlerinizi yerine getirirken size yardımcı olan çeşitli seçkin ve kapsamlı araçları, bileşenleri ve özellikleri kullanabilirsiniz.
SAP S/4HANA Public Sector for social services management
Sosyal hizmet yönetimine yönelik SAP S/4HANA Kamu Sektörü, sosyal hizmet kurumlarının kendi seçmenlerinden yardım başvuruları almasına, başvuru sahibinin uygunluğunu belirlemesine ve yardım haklarını hesaplamasına yardımcı olur.
SAP S/4HANA Utilities for customer management
SAP S/4HANA Yardımcı Servisleri, etkileşim merkezinde, kamu hizmetleri sektörü için hizmet kabiliyeti sunar. Etkileşim merkezi temsilcileri etkileşim merkezini ana verileri aramak ve yönetmek gibi merkezi bir giriş noktası olarak kullanabilirler.
SAP Customer Experience
SAP Commerce Cloud
E-ticaret, özellikle son yıllarda büyük küçük fark etmeksizin tüm işletmeler tarafından yatırım yapılan bir alan.SAP Commerce Cloud, işletmelerin yatırımlarının karşılığını daha etkin şekilde alınması için tasarlanmıştır.
SAP Customer Data Platform
SAP Customer Data Platform, işletmelerin, müşteri beklentilerine hakim olmaları yoluyla aradaki iletişimi iyileştirmesine yarayan bir uygulamadır. Bu sayede müşteri deneyimi yükseltilir ve müşteri bağlılığı elde edilir.
SAP Customer B2B
Kısaca SAP CIAM for B2B olarak da bilinen SAP Customer Identity and Access Management for B2B, temelde, B2B ağları boyunca, ürünlerin ve hizmetlerin hızlı ve başarılı bir biçimde pazara sunulması amacı ile geliştirilmiştir.
SAP CUSTOMER B2C
Doğru müşterileri doğru konuma yerleştirmenin ve tanımlama, dönüştürme ve elde tutmanın kapısını aralayan SAP Customer Identity and Access Management for B2C (CIAM), deneyim ve güvenlik odaklı süreçler doğurur.
SAP Emarsys Customer Engagement
Memnun müşteri sadık müşteri demektir, memnuniyetin nasıl sağlanacağı noktasında ise yardıma ihtiyaç duyulabilir. SAP Emarsys Customer Engagement, kuruluşunuzu gerçek zamanlı, kişiye özel ve çok kanallı müşteri iletişimi yetenekleriyle destekler.
SAP Enterprise Consent and Preference Management
SAP ECPM olarak da bilinen SAP Enterprise Consent and Preference Management, müşterilerinizin profille ilişkili bilgilerine & verilerine, izinlerine ve tercihlerine kolayca ulaşmalarını ve kendi deneyimlerini oluşturmalarını mümkün kılar.
SAP Sales Cloud
SAP ekosisteminde daha önce SAP Hybris Cloud for Sales/SAP Hybris Sales Cloud olarak adlandırılan ve zaman içinde ek özellikler ile zenginleştirilmiş olan SAP Sales Cloud, temelde, bulut gücünü (cloud) kullanan bir CRM çözümüdür.
SAP Services Cloud
İşletme genelinde birbiriyle bağlantılı iş süreçlerinin yürütülmesi, müşteri memnuniyet ve sadakatini yükseltir; bu sayede gelir artışı da hız kazanır. Müşterilerin, aldıkları hizmet boyunca anlaşıldıklarını hissetmeleri, bu yolculuğa değer katar.