Satış öncesi süreç, bir randevudan müşteri adaylarının oluşturulmasına ve ardından fırsatlara kadar tüm satış öncesi yaşam döngüsünü destekler.
Aktivite Yönetimi:
Şirketinizin çalışanlarının tüm faaliyetlerini kaydetmek için aktivite yönetimini kullanabilirsiniz. Bu işlev, randevu almayı ve görev oluşturmayı da içerir.
Aday Müşteri Yönetimi:
Şirketinizin iş alma şansını kolaylaştırmak için müşteri adayı yönetimini kullanabilirsiniz. Bu özellik, satış öncesi başlangıç sürecini otomatikleştirerek müşterinin ilk ilgisi ile satış arasında bağlantı oluşturarak süreci hızlandırır.
Fırsat Yönetimi:
Satış sürecinizi kontrol etmek için fırsat yönetimini kullanabilirsiniz. Bir fırsat, satış olasılığını, talep edilen ürün veya hizmetleri, bütçeyi, potansiyel satış hacmini ve tahmini satış olasılığını açıklar.