E-ticaret, özellikle son yıllarda büyük küçük fark etmeksizin tüm işletmeler tarafından yatırım yapılan bir alan.SAP Commerce Cloud, işletmelerin yatırımlarının karşılığını daha etkin şekilde alınması için tasarlanmıştır.
Detaylı BilgiSAP Customer Data Platform, işletmelerin, müşteri beklentilerine hakim olmaları yoluyla aradaki iletişimi iyileştirmesine yarayan bir uygulamadır. Bu sayede müşteri deneyimi yükseltilir ve müşteri bağlılığı elde edilir.
Detaylı BilgiKısaca SAP CIAM for B2B olarak da bilinen SAP Customer Identity and Access Management for B2B, temelde, B2B ağları boyunca, ürünlerin ve hizmetlerin hızlı ve başarılı bir biçimde pazara sunulması amacı ile geliştirilmiştir.
Detaylı BilgiDoğru müşterileri doğru konuma yerleştirmenin ve tanımlama, dönüştürme ve elde tutmanın kapısını aralayan SAP Customer Identity and Access Management for B2C (CIAM), deneyim ve güvenlik odaklı süreçler doğurur.
Detaylı BilgiMemnun müşteri sadık müşteri demektir, memnuniyetin nasıl sağlanacağı noktasında ise yardıma ihtiyaç duyulabilir. SAP Emarsys Customer Engagement, kuruluşunuzu gerçek zamanlı, kişiye özel ve çok kanallı müşteri iletişimi yetenekleriyle destekler.
Detaylı BilgiSAP ECPM olarak da bilinen SAP Enterprise Consent and Preference Management, müşterilerinizin profille ilişkili bilgilerine & verilerine, izinlerine ve tercihlerine kolayca ulaşmalarını ve kendi deneyimlerini oluşturmalarını mümkün kılar.
Detaylı BilgiSAP ekosisteminde daha önce SAP Hybris Cloud for Sales/SAP Hybris Sales Cloud olarak adlandırılan ve zaman içinde ek özellikler ile zenginleştirilmiş olan SAP Sales Cloud, temelde, bulut gücünü (cloud) kullanan bir CRM çözümüdür.
Detaylı Bilgiİşletme genelinde birbiriyle bağlantılı iş süreçlerinin yürütülmesi, müşteri memnuniyet ve sadakatini yükseltir; bu sayede gelir artışı da hız kazanır. Müşterilerin, aldıkları hizmet boyunca anlaşıldıklarını hissetmeleri, bu yolculuğa değer katar.
Detaylı Bilgi