Deneyime ve güvenliğe odaklanın, işletmenizde gelir artışına şahit olun
Doğru müşterileri doğru konuma yerleştirmenin ve tanımlama, dönüştürme ve elde tutmanın kapısını aralayan SAP Customer Identity and Access Management for B2C (CIAM), deneyim ve güvenlik odaklı süreçler doğurur.
Doğru ve gerçek zamanlı içgörüler elde etmek, işletmelerin mevcut müşterilerini kaybetmemeleri adına en önemli yardımcıları. Zaman zaman atılan adımların ve hayata geçirilen uygulamaların değere dönüşmesi noktasında gecikmeler ve aksamalar yaşanabilir. CIAM, sorunsuz müşteri katılımı ve müşteri bağlılığı ile değer elde etme süresinde gözle görülür artış meydana getirir ve bu süreci hızlandırır.
İzin bazlı verilerle kişiselleştirme yeteneklerini güçlendirin ve müşteri bağlılığına katkı sağlayın
Müşteriyi anlamadan müşterinin beklentilerini karşılamanın olanaksız olduğu herkesin malumu. SAP CIAM bu noktada devreye girerek ilk kaynaktan verilere dayanarak müşteri deneyimini yükseltir. Zengin ve merkezileştirilmiş müşteri profilleri oluşturabildiğiniz ve bunları tüm dijital sistemlerinize senkronize edebildiğiniz yapısıyla işletmelere değer katar.
Müşteri yolculuğu boyunca güvenilir ve kişiselleştirilmiş etkileşimler sunmasının yanı sıra müşterilerin, işletme ile etkileşimde kalınnan süre boyunca müşterinin yaşam döngüsünü yönetir.
Technova’nın SAP özelindeki bilgi birikiminden yararlanın
10 seneyi aşkın süredir kurumların satış, servis ve pazarlama gibi faaliyetlerini yüksek deneyimi ile yöneten Technova, SAP özelindeki bilgi birikimi ile süreçlerinizi iyileşitir, değer katar ve kârlılığınızı hedefler.
Dijital dünyada çözüm üreten bir firmaysanız, çözümlerin etkin şekilde uygulanması kadar doğru çözümün seçilmesi de önem arz eder. Hatta büyük resmin en önemli parçası, doğru seçimi yapmaktır diyebiliriz. Technova, bu konudaki etkin becerisi ile yeteneğini ve deneyimini yükseltmeye son hız devam etmektedir.